Songs Of The Month ~ July

Számomra a 2014-es július nagyon eseménydús volt. Egyszóval úgy mondanám, hogy igazán…
Lélekpróbáló.
A hónap legtöbbet hallgatott számain ez meg is látszik. Hogy mik voltak ezek? Lássuk csak!

: Volt fesztiválról visszafele vonatoztunk, amikor meghallottam ezt a számot. Annyira megfogott és elgondolkodtatott. // When we headed back from Volt festival, I’ve just listened to this song. It cought me so hard and pulled into my deep thoughts. :

: / RELAX JUST RELAX / :

: Most már tudom, a magyar Compact Disco honnan koppintott // At least I know, the Hungarian Compact Disco what listened to during composing… :

: Már nem is tudom, hogy találtam rá. Mivel hasonló dalokat szeretek játszani, teljesen magával ragadott // I can’t really remember how I found this masterpiece, but no question asked, it totally enchanted me :

: A dZihan & Kamien duó a szomszédos Bécsből // dZihan & Kamien are a downtempo house and acid jazz music duo based in Vienna :

: Hónap felfedezettje // Newfound of last month:

: És a hónap albuma pedig a progresszív Animals As Leaders első lemeze // And the album of July is the first LP of the progressive Animals As Leaders :


Hozzászólás